EN DAG, TYP IDAG

jävlar vilken soft dag jag nyss tagit mig igenom. jag vaknade ungefär vid 12, bra va?! tacktack. fast jag var riktigttrött, så där som man är en skoldag, så trött var jag. sen kom soffan till mig, och vi mötte upp mallisen för lite fika... LITE... ehm, det kan man ju diskutera. alltså, my friends, vi hade varit på dollar stores, ni vet kanske hur billigt det är där, och det utnyttjade vi. vi köpte huuuuuuur myyyyycket fiiiiiiiika som helst. kära nån, sannslöst egentligen. en sak till, ibland får jag bara nått ryck när jag ser massa färgglada ögonskuggor osv, så vi sminkade oss så jeeeeeekla hett. kanske kommer bilder om vi har tur. men då ska vi ha riktigt tur. sen avslutade vi med tacokväll. jag glömde säga att vi spelade lite singstar emellan. soffis nya spel. woho, nicenicenice. imorgon ska jag klippa mig. jag måste säga att jag ska till tandläkarn eller nått för jag måste gå tidigare eftersom smartmamsen min har bokat lite fel tid. men what to dooo. nothing liksom. mig gör det inget :))))))) håll tummarna eller nått. för jag känner att det här kommer gå åt hell. vadå det är ju bara mitt hår liksom...... påtal om det, nu måste jag torka det, innan det torkar av sig själv! hope u have a great day 2. tomorrow är det ju skola också... alltså, det ska bli jättekul och träffa alla. men ångesten har redan satt igång då jag vet att jag har ett X antal inlämningar och prov inom den närmsta tiden, som jag inte ens har kikat på. badstyle jag vet.. men lov ska man inte göra sånt påååå. men iallafall så blir det inte riktigt samma längtan efter vardagen, som det kunde ha varit. aja, ni kanske har det bättre på den fronten, nu ska jag kila, hej hoppp!


Kommentarer
Postat av: mallan

we love fika! ;;

2009-01-07 @ 17:20:19
URL: http://malls.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0