HEJ HOPP TRALALALALA

nejmen halllllå kära och okära vänner! idag hade vi bild... jag trodde det skulle gå lindrigt men jag har ändrat uppfattning. åhhhh varför ska jag vara så kass på att rita? bild handlar om att se säger vår lärare och nog för att jag har synfel men så dåligt ser jag inte. och när jag har linser, vad ska jag skylla på då? haha illa. det enda som var kul var när vi skulle blunda och rita, det vart typ bäst då. haha, frida kom och hjälp mig!!! du var ju min hjälpare på bilden förrrr! saknas en aning!

jag har infört en ny tradition som ska inträffa ofta. långfika. man sitter skitlänge och bara fikar och fikar. evepeve, den traditionen började idag och den ska fortsätta! :'D

jag har en del att ta tag i, men ändå sitter jag här. borde räkna matte, men vem orkar det????? inte mimmi iallafall. give a bit energy to me please


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0