JAHAJA PÅ SÅ VIS

hej kära vänner. trevligt med lördag inte sant??? joo men förfasiken. jag och mimmsan har haft en kul dag iallfall.
jag är arg på mamma.saknar pappa. är pigg som en mört, fast jag borde sova. ont i magen av all geisha jag har ätit. ja för mig äre ungefär som det brukar. tidigare idag klippte jag dennis och lite linus. supercoola blev dom. jag suger på att blogga, huvvvva. vill inte läsa igenom det här ens. typ två rader. som inte säger er ett skiiiit. jajajajaja, 2009 kanske har med sig nått annat bra till mig.
MEN
bilder säger ju mer än tusen ord. så jag borde lägga in fler bilder???? inte vet väl jag


Kommentarer
Postat av: Anna

Söt mimmi

2009-01-04 @ 12:00:45
URL: http://allasalskadeanna.blogg.se/
Postat av: veronica

sööööt du är :))<3

2009-01-04 @ 23:53:47
Postat av: veronica :)

måste få tillägga att ja älskar att läsa din blogg, även om de inte är mkt text :) du är etta på min topplista ;;

2009-01-04 @ 23:55:19
Postat av: rökt

Nä men det är en skön blogg, den är helt enkelt bra! Det är lunch, det är lunch! aja... fortsätt!

2009-01-05 @ 01:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0