HMMMMMMM

jag kom nyss hem, levande! överlevde bilden. men det var svårt. riktigt svårt. perspektivbilder. hallelujah! och i och med att vi inte har nån matte så är vi lediga på eftermiddagen. niceeeeeee :D
iallafall så funderade jag på två grejer på vägen till skolan i bussen. eftersom jag åker ganska långt så hinner jag tänka en del. eller jag åker i kanske 45 minuter (härnösand - sundsvall). iallafall så tänkte jag på hur värdelös jag är på alla praktiska ämnen i skolan. då tänkte jag på bild, slöjd, hemkunskap osv. ända anledningen till att jag fick bra betyg i slöjden var att jag sydde klart jockes byxor eftersom han gick och bröt nacken. i bilden så gick jag dit efter skolan och när inte bildlisa såg, ritade frida, hahaha :D och i hemkunskapen så hade jag bra på teoretiska, tur det, för när mimmi och jag hade kokat ris, så skulle en annan smaka, då knastrade det... oooops! nemen det var en tanke bara. då lär ju ni undra om det var så smart att jag valde en praktisk gymnasielinje... :)

den andra funderingen var snarare ett konstanterande. jag behöver från och med nu inte fixa håret på morgonen! så enkelt är det. för när jag sätter mig på bussen dröjer det fem minuter sen sover jag. när jag vaknar har håret (om jag har plattat, så är det lockigt och tvärtom.) sen om jag har satt upp det, så hänger toffsen. om jag har hårspännen, så är dom lösa och förmodligen inte kvar i håret. hahaha, hårt liv. nemen jag tjänar ju tid. :D men jag får hitta någon lösning på det där.

nu ska jag vila mitt onda huvud, love from majmmiiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0