HOLA AMIGO

jag fattar inte hur jag lyckas, men varje dag den här veckan har jag vaknat av att maja ringer mig tjugo i sju med panik. sen hoppar jag upp ur sängen och stressar gärnet tills klockan är kvart över och då springer jag till bussen. men jag hinner, det är ingen fara med det. men hela dagen påverkas ju av att man stressade på morgonen. kanske borde ta och lägga mig tidigare, det är nog det som gäller!

iallafall så ska vi ha redovisning idag, men vi är bara tre i min grupp här så vi 'hade glömt' våra papper hemma, så vi ska göra nästa vecka :)) haha busigt

 sen idag ska jag hem och jag ska verkligen fatta allt i matteboken,eller kapitel 3.5! det ska sitta! jag ska inte ge mig förrns då. jag kommer säkerligen få sitta uppe hela natten, men vafan jag ska lära mig det här!


Kommentarer
Postat av: annica

MEN BUSIGT värre!

2009-01-21 @ 09:49:56
URL: http://annicakarlss0n.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0