KLIPPSK DAG

hello bloggis
idag har varit en sån där rolig dag. roligare än det brukar. kanske för att den har varit slapp, och jag är rätt lat såååatt. jaja, men maja åkte med mig till skolan och jag klippte till henne lite. hör och häpna! men det blev kanonsnyggggt =) så efter en lunch med evelina och lilla lisa så tog vi en tripp på stan och fyndade massa grejor, mest maja, som blir helt lyrisk av att komma till sundsvall, hohoh! så nu har jag nyss klippt linus och ska fläta hela emlans hår! wish me luckkk. idag är det ju fredag och vi får se vad den bjuder på. och imorgon lördag. då ni. dåååå.... längtar du , frida?.... heheheheh 

tjingeling




förresten... jag har fortfarande munsår. det är skitstörigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0