MALLAN DON'T HURRY... NO NO

tjabbaaaa
malin är den segaste jag känner. okej, jag är inte heller så förbaskat snabb alla gånger men mallan tar priset. haha, just nu väntar jag på att hon ska äta klart. och för en livsnjutare kan det ju ta sin lilla tid. men jag väntar tålmodigt. sen ska vi hitta på nått kreativt. hoppas mallan har någon idé, för min fantasi har svikit mig idag.

jag vaknade halv två idag!!!!!! det är ju skamligt. halva dagen var ju borta. fast så här har det varit hela mitt lov, så jag är inte dirket förvånad. men det är ju ingen mening att kliva upp om man fortfarande är trött. så det är både och det där. kanske borde lägga mig tidigare? men då är jag ju inte trött... hahah hårt liv

en annan rolig grej är att jag ska klippa mig på onsdag. here i come again "uppsatt hår tills sommarn".

nu fick jag sms av segsnöret, bäst jag drar mig! peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0