NOT TIRED

tjabbbbatjena alla glada
måndagen den 12 är över om en drygt en halvtimme. den här dagen har varit heltokej ändå. just det. vi hade bild idag ju. hmm.. om jag säger så här. vår lärare är dansk=lite svårt att höra vad hon säger. och jättesvåra ord vi tydligen ska fatta inom formgiving. och jag som inte kan måla. jo,jag säger detsamma. hur fan ska det här gå? nog för att det är en 50 poängskurs. men jag tvivlar. sen åkte jag med mallanfernan och mimmson till min gamla skola. lite fin är den ju. hahaha, nemen man får värsta bra flashbacks. även fast jag inte skulle vilja gå där nu, så jaaaaaa. jag vet inte! haha, efter det var jag supersnäll och hänkade med mamma till sjukhuset.haha, stackarn har brytit tån. så vi var där ett jäkla tag. jättejättelänge. sen tog jag mig en välförtjänt powerhour.egentligen så hade jag och sondellan tänk att åka griller idag, men vi hoppade det. men vi ska ta det en annan dag den här veckan. jag ska lära henne allt jag kan, ni vet såna där piruetter.heheheh, som om jag kan det va! haha :)

imorgon har vi idrott direkt på morgonen. vi ska ha KUNG FU. jajamen, vår idrottslärare kan man kalla kreativ. det ska bli spännande och lärorikt. :D :D :D vi bytte basisar, and im still in virrans group!!:D yey!!!!
jag ska förövrigt dissa plattången i en månad. om jag lyckas dvs. joo, det kan bli problem.  sorrylorry. but i dont have much more to share at this blog today.



GE MIG HELG NUUUU TACK

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0