NOTHING IS IMPOSSIBLE

tjeeeeeeena mittbena
härlig dag idag inte sant? hmm, delade meningar om det kanske. hittills har dagen vart okey, but more than that, I can not say. för först började vi dagen med det där förskräckliga matteprovet som jag har haft sån ångest över hela veckan. vet inte hur det gick än. jag tycker jag tjatar jämt om mina jäkla matteprov. men sanningen är den attttt.... vi har matteprov varannan vecka typ. haha, då har vi sånna små prov istället för mer sällan och större prov. men nu tycker jag vår lärare börjar flippa ur lite, när hon på förra provet tog med saker som vi skulle kunna det här provet. jaja, man ska inte älta gamla matteprov som ingen kommer ihåg om en månad ändå. men ändå, det blir svårt att träna när man inte vet vad som kommer, hajjarniii? nice.  jag tyckte annars det ulrika sa på vägen till skolan var ganska kul, "alla lärare vill ju sina elever sitt bästa, men det vill fan inte hon!". hahahaha

vi var på st också, (sundsvalls tidning) och hade jättekul....... sen bar det av raka vägen hem, och nu sitter jag här, jag ska duktigt följa med och handla,(då kan man stoppar ner saker i vagnen som man själv vill ha), sen ska jag träffa min favvis malls! så nog mår jaaaaa. fast det är väldigt upp och ner förtillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0