SÅNT HÄR SOM ÄR KUL FÖR MIG ATT SKRIVA MEN KANSKE INTE ATT LÄSA

Vad heter du? mimmmi
Vilken klass går du i? frisör ettan
Vad heter din bästavän? mimmi,malin,sara,frida,sofie,maja är bara några
Kan hon/han lita på dig? givet
Har du några syskon? jag har sju!
Hur var år 2008 för dig? helt sannslöst bra
Vilka firade du nyårsafton med? med mimmi,emma,peter osv
Vem fick nyårspussen? ingen, hohohoh
Betyder han/hon något för dig? höhöhöh

Har du . .
Åkt flygplan?  jao mannen
Snusat?- jaa
Druckit alkohol? jaa
Slagit någon riktigt hårt? haha ja
Planerat ett mord? nä faktiskt inte
En mamma? japp
En pappa? japp
En bror? jappjappjappjappjapp
En syster ? jappjapp
Någon du kan lita på?  jaa
Någongång fått gått till rektorn? nää

Vem . .
Kysste du senast ?  vet inte haha
Krama du senast? emelie
Höll du handen med senast? hmm
Slog du senast? maja säkert
Hatar du ? ingen
Gillar du? mina coolisar

This or That
Killar eller Tjejer - boys, eller hur menar du?
Vatten eller Juice - LOKA
Frukt eller Grönsaker - dosent matter
Tv eller Dator - datorn lätt
Skola eller Jobba - lite av varje
Pojkvän/Flickvän eller Vänner-  jag kan ta båda

Hur / Var. .
Gammal är du om 12 år? 28 bast, tänk dig!
Vart befinner du dig då? förmodligen inte här
Har du barn? den som lever får se
Är du alkolist ? aa du ska bara veta
Vill du dö? ne
Går du i skolan ?  yeyeyeye
Trivs du? det gör jag!!
Är du lärarnas favoritelev? nej... tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0