JAG GAV UPP FÖR LÄNGESEN

jag är mättt fortfarande, jag åt middag med några riktiga godingar på texas vid fyra tiden tidigare idag. pizzabuffé. inte illa pinkat! ;) sen så satt vi oss på bussen och åkte hem till mimsan och spelade BUZZZZZZZ och singstar. jag tror alla har mer eller mindre tinnitus nu. jag tror inte jag överdriver om jag säger att vi skrek. men somsagt. vi får väl se när bert karlsson ringer och vill spela in en skiva! haha

min skoldag har också vart bra. vi har klippt våra herrdockor igen. lite smått svårt. men när man är klar efter tre timmar sisådär är man nöjdast i världen. sen färgade vi bryn och fransar. också svårt, eller snarare pillrigt. men det gick det med. WOHOOHO, "faaaaaaan vad bra då !" (ska ni säga då!!!)

jag ska på stan imorgon......... OJJJJJ, vad ovanligt:O:O:O mimmi&malin och jag ska kolla på brillor till mig, som jag kan ha hemma. linser is a bit jobbigt sometimes for exampel when you are sick- förkyld. you can't have them då. så det ska vi göra!!!!!! sen ska jag umgås med andra godingar som det var SÅHÄÄÄÄR längesen jag träffade. mallan, ellan,maja :) looking forward, mhm som faaaan=D
 
just det. jag skulle göra lite smygreklam för veronica. så hennes blogg hittar ni HÄR om ni är sugna på att öka hennes besökarantal =)

nu ska det sovas, good night, fast ni sover kanske redan, antagligen :)


Kommentarer
Postat av: virrann

haha va kul du är :))

2009-01-17 @ 17:42:23
Postat av: malls

vilken fin bild den översta va!! puss påre min snyggborre!!!!!! (L)

2009-01-18 @ 00:37:22
URL: http://malls.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0