I DON'T WANNA FALL IN PIECES I JUST WANNA SIT AND STARE AT YOU

HEJ!!!!!!
allt bra?! det är det med mig. jag hade lite ångest för dataprovet tidigare idag.som vi har imorgon. ångest ångest ångest, typ det ända jag snackar om. fast jag vet inte riktigt hur ångest känns men det låter hemskt. och jag upplever det hemskt så, vi säger ångest. men nu har det gått över! jaa och vet ni hur man botar det? man har mimmsan som lärare och vips så kan man helt plötsligt excel. ni ska veta hur grym den tjejen är på det. inte konstigt att hon fick toppbetyg på deras prov. ja, nu är det bäst för mig att jag håller mina nyfunna kunskaper inom my head. cause mims gonna be a bit angry wolf if i failar. nerå, men jag ska visa vad jag går för. mohahaha :D

tidigare idag var vi på stan jag, virran, jennsyy och nattis, eller på lunchen vare till och med eftersom vi fick gå så mycket tidigare. då shoppade jag skor. tre par !! sommar skor. nu behöver jag absolut inga mer. nej. inga mer :) eller jo, nått par kanske. men jag har mer än två fulla händer med sommarskor nu. hihihi ops, så det kan gå :)  och noo, det här är  ju ingen vidare modeblogg så att säga, såatt jag tror jag skippar att visa bilder, if its okey? :) 

vi firade linus som fyllde 8 idag också. snacka om lycklig över alla sina paket. han fick en hel hundring också, undra om inte den var bäst. för det lyste liksom i ögonen när han lyckligt visade upp den i en sekund sedan låste in den direkt i sitt nya kassa skåp. jajajaja.. emelie var lagomt avis. men så där är man ju, jag kom ihåg det själv. när maja fyllde år. hua, det var ju rena rama lidande att se henne få fina grejer som jag ville ha. men det växte bort, tack och lov :)

vi hade en redovisning idag på skolan. alltså jag-jenny och redovisningar går liksom inte. hur vi än gör. ni kanske läste om vår förra. som blev katastrof, men det var ju kul. det var det den här gången med. men tänker man betyg, så var det mindre bra ... 

jo just det, jag klippte mig ju igår. alltså hmmmm.. det blev bättre än innan, och det är ju positivt. just nu väntar jag på att det ska växa ut. men det verkar inte riktigt vilja. jag får knapra vitaminer och så för att hjälpa till på traven lite :) 

jaaamen nu ska jag göra nått vettigt. kanske repetera lite på excel. närå, it was a joke. höhöh. jag ska nog plocka fram saxarna så att jag inte glömmer dom tills imorgon, för då ska det klippas lite och färgas ögonbryn samt ögonfransar. det blir späännade. OYES!  wihoooo :D

sov gott eller ni kanske redan sover :) LOVE from me-me



EXCEL IS THE SHIT.... eller hur mimsSssssssiiiiii?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0