THE HALF OF MY SUNDAY IS GONE

tjabba tjena hallå peeeople
jag vaknade för en kvart sen, jaaaaa, precis, klockan tre!!!!!! sinnesjukt. men jag var på min brors 25 års kalas till halv två-två kanske, så jag somnade kanske klockan 4, så inte så jättekonstigt. men ändåå. nu är ju min dag total förstörd. jippiyeyyyy !! love it ! nejmen  iallafall så var kalaset skitkul. det kom över 100 personer. fast jag mimmi,majamaja, jobbade typ där. plockade undan lite osånt. jag tror linus är nöjd med kalaset, och det är huvudesaken :)

jag ser nu att rummet behöver städas, attans. kanske skulle tagit tag i det. eller ne, varför det, det tar ju 2 timmar så äre så där igen. jag finner ingen mening :)

för övrigt är jag skitsugen på en såndär glass på mcdondalds ni vet en såndär ny mcflurry. LIONS! tänk er själva!!!!!!!!!mmmmmmmm!! fast jag vet inte ens om dom är goda! höhöh

jag och mimsanvimsan ska till vår farmor nu. :))))))))

det här was just a little uppdate for you curious people


Kommentarer
Postat av: Anna

It's not over

not over

not over

not over

yeah!

2009-01-12 @ 20:16:52
URL: http://allasalskadeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0