HEJ DÅ SVERIGE

jag kommer sakna puckoskallen elin en hel jävla del!! 
mimmmoslimmo kan också känna sig träffad riktigt ordentligt!!!

mina fyror med!!!!!!!!!!!!!!!!! tvåan,trean och fyran!!!!!!!!! ja alla i skaran

eventuellt mamma, pappa, och resten av familjen.

och alla ni andra coola jävlar!! ska jag skriva alla kommer jag sitta tills imorgon...  

så vi säger så här.
hej då!! vi hörs under tiden jag är i england!! och glöm inte att ta hand om er!! (lät jag som en vuxen där?) YEAAAAH 

nejmen hörrni!! VI GÖR DET!!! VI HÖRS!!!!!!!!
nu åker jag och jag ska leva livet!!!!!!!!! göra storbritanninen osäkert! WOW





Kommentarer
Postat av: trean

hann du köpa fika på tempo? hann du videoblogga? kommer fyrorna klara sig... NEJ :) sköööt om dig, saknar dig redan <3

2009-06-17 @ 13:25:58
Postat av: Månen

Sköt om dig!!! ha så kul!! följ inte med nån okänd hem!, man vet aldrig vad so kan hända!

hEjDå

2009-06-17 @ 15:12:02
Postat av: elley

jag saknar dig :(

2009-06-23 @ 18:02:09
URL: http://eliinarnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0