HEJHEJSOMMAR HEJHEJSOMMAR

hejhej sommar! hejhej sommar! vi ska bada, sola, bada sola, tills benen domnar! (8) sen kan jag inge mer!!

igår hände nånting som är värt att dokumenteras! min älskade bildlärare gav mig mvg i bild! ni som känner mig, kanske vet att jag om någon är en total jävla sucker på att måla. jag kan inte! meeeen serru, tina ville minsann ge mig lite självförtroende! och det tackar vi henne för!!! elin, ska inte du också tacka? :D

annars så har jag somsagt vart i lucksta och softat! kollat på snykkagrappar som spelade fotboll! var dom ens snykka? jag hade inte linserna, så jag såg tyvärr inte helt. men på håll såg dom ju rätt skapliga ut ;)
imorse vare trögt för elloochmimmi och kliva upp kan jag tala om. ville inte!!! doris låg ju kvar och chillade!!

kemiprov idag! jag kunde ingenting, ingen annan heller! eller jo, josef kunde!!

förresten, innan jag går! vad säger ni om videobloggarna? flipp eller flopp? more or less? TELL ME


Kommentarer
Postat av: Anonym

floppigt flippigt vart det

2009-06-04 @ 21:46:47
Postat av: Anonym

more ofc

2009-06-06 @ 01:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0