MAMMA KALLAR MIG FÖR DISCOTJEJ

HEY! nu börjar onsdagen lida mot sitt slut. idag hade vi mentorsdag tillsammans med tvåorna. wiheohoo. typ tävlingar. hhaha, ni kommer dö nu,men en tävling var att man skulle rulla permanent snabbast. en då man skulle ha ett dockhuvud fast mellan knäna och springa stafett. haha, ni hör ju! man döör.

jag var och kollade på emelies teater för en stund sen. en helklass 6års elever som gjorde en teater. ganska roande faktiskt, om man tänker efter. haha, jaa! emelie var, ehm, hmm, typ "den störste brodern!" OKEJ! jättefint

ahaja, en viss persons telefon dog igår, och har man ingen laddare blir det svårt att få batteri igen. så en viss person kunde inte komma till skolan idag, då alarmet inte ringde. så en viss person fick ledigt idag... hahha :D

sen en enda grej till! vad sjuuuktfort detta år har gått. helt sinnesjukt om ni frågar mig dåråååå. en väldanskul skolår måste jag säga. inte alls sådär jobbigt som vissa verkar haft det. men jag ska inte säga nått, i tvåan kommer säkert allt. då är det jag som sitter här hemma och pluggar arslet av mig. fast ändå, vore inte likt john bauer. men ey, den som lever får se!

imorgon är det ett heltjävla år sedan dom här bilderna fångades!




















SJUKT

Kommentarer
Postat av: mallan

helt sinnes jaaaaaaa!!

2009-06-10 @ 21:42:21
Postat av: Frida

ååååå det känns som nyligen (nu lät jag som värsta tanten XD) Men jaja.... haha

2009-06-10 @ 21:49:21
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0