MYCKET PÅ TAPETEN

jag råkade ändra hårfärg mina vänner! jag säger som skel skulle sagt! det bara blev!!!
eller så vare kanske inte. vi hade egenvård och då blev det så. ljusbrunt,grått, grönt, hasselnöt, matt, KALLA DET VA NI VILL! men så äre nuuuu iallafall, ingen bild today sorrylorry

flippigt floppigt sa någon! förklara!! kanske inte vill se mer videos? eller kanske inte kan vänta tills nästa? vad säger ni? tänk vilken makt ni har nu!! mohahha

nu ska jag chilla vidare, jag ska till världens gulligaste anna på myskväll med jennan och mimmurt! det kan inte bli bättre än så här idag helt enkelt!

jag får skriva mer sen, för nu tog energin helt plötsligt slut !!

peace och adjö c00lingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0