SVARSVARSVAR

jag fick ju några kommentarer av några coola dåråå.  jag tänkte svara lite på dom!! 

Postat av: Syyybertdanne

Alkis!

 

- ursäkta mig mannen!! nu skriver du nog till fel? tror inte du? hmm, man börjar undra :)

 

 

Postat av: Ellanpellan

 

''Grannarna brukar vara ute och kratta..'' 
HAHAHahha sötmimmi

 

- hahah, jaa mina lovely grannar!! duktiga är dom också! du får komma och hoppa nångång, så får du se dom live snyggo!!

 



Postat av: jennan

hahahaha ååh ni är så söööta:D!!!!!!! längtar tills nästa videoblogg kommer

 

- ooooh, som duråååå gullfia!!! jaaa, en glad nyhet är att du inte behöver vänta sålänge tror jag!!!

 

 

Postat av: Dennis

 

haha.. detta är humor=)

 

- haha, "roosty-humor"? :D

 


Postat av: maxxiponk

såå jävla mimmix2 hahaha! skitbra;>

 

- haha, tack maxxi!!!!! vänta bara tills nästa lilla film

 

 

 JAPP, kommenterar man så får man också svar!!!!!!!!!!!! SÅ DET SÅ

 

 


 

 


Kommentarer
Postat av: elin

FIIIIN BILD<3



stanna hemmmaaa ungjävel :'/</3333

2009-06-16 @ 16:58:55
URL: http://eliinarnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0