ÄR DU HÄR OFTA?

heeeeeeeej alla mina fans (alla två) !!!
vad gör nirå? äh jag sitter och softar jag! nyss klippt och färgat soffan, jaa alltså sofie då, för er som inte fattade det dåå... jag ska sova om ca 5 minuter. då har jag nog skrivit klart det här inlägget, eftersom jag är världens snabbaste på att skriva blogg inlägg så borde detta inte hindra mig från det. nått mer intressant som ni vill veta? jaa, att jag sov till klockan två idag. ni antecknar förstår jag? njut. dra en kopia till mig!

imorgon ska jag ha apu. alltså praktisera. det loookar jag framemot. dock kommer jag inte vara i skolan på hela veckan! lite sad. gonna miss sundsvallyyy! men det kan ju vara nyttigt att lära sig lite om arbetslivet, det ljuva arbetslivet ni vet. ni som jobbar dårååå. ni andra får tänka er. hmmm... nu ska jag väl läsa kissies, blondinbellas och kenzas bloggar. det kan ju ni också göra om ni vill ha nått att göra. eller förresten, jag tror jag sover nu direkt istället!!



FRED
C U (= see you,tänkte bara förklara för dom som inte hajjade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0