DAG 1. PRAKTIK

måndagen avklarad. eller avklarad låter fel. det låter som att jag hatar att praktisera, men då låter det totally wrong! det är GRYMT, som grisen skulle sagt. idag har jag jag pysslat med folieslingor på ett dockhuvud och lagt upp håret. tvättat hår och annat festligt. en vanlig dag på jobbet i mitt framtida liv? inte helt omjöligt. tänk er om typ 5 år, då kan ni ju komma allihopa och klippa, färga, permanenta er hos mig. fan vad kul vi ska ha!!

annars inget nytt. jag ska sova nu hade jag tänkt. kolla inte  på klockan, för då tycker ni jag är töntig. men det skiter väl en raaaaaakkkkare i!

peace alla där ute, yao


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera meera! :D

2009-05-27 @ 19:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0