:D:D:D:D:D

what a daaaay! lovely!! skolan, bild i sisådär 40 minuter kanske, nä, 50 min. sen vare slut på det roliga. halv tio var vi klara. då var skoldagen tydligen slut! så då chillade vi, åt, sen drog vi hemöver allesammans! jag softade lite på stan med pappsen, sen.. lyssna noga nu. väldigt noga! jag köpte nya springkläder och blev värsta peppad. nu kommer det ni ska lyssna på, mimmi o jag var ute och sprang blandat med gående i 2 timmar. det bränner under fötterna nu ska jag få be att tala om. men ooooh, så nöjd man är nu. jaa man ba ler. iallafall så imorgon ser dagen ut som så att idrott i en timme, sen inge mer. WOW! lovely!!!!!!!!! idag hissar jag john bauer som gör skolan liiiiiiite bättre och inte så jobbig. man lär sig nästan ingenting, därav blir det inte så jobbigt för hjärnorna. matte a nationella på onsdag. hejjjahejja, det är nu det straffar sig då man har softat sig igenom ettan. meeeeeeeeen det bara blev så och det skiter väl en raggare i?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0