FRECKLED FACE

HEJHEJHEJHEJ!

det är stekande hett ute och tivolit har besökt härnta denna helg. så inte mycket tid över för bloggning ska jag få be att tala om. men men, det skiter väl en raggare i förstår jag? iallafall så var min helg jävligtjävligt bra!! inte så mycket som skulle kunna vart bättre!! möjligtvis om luckstas värsta gangster skulle vart med! jaa då hade jag inte kunnat klagat på nått! eller jo, en enda grej, för sara och frida saknades också!
i fredags mina vänner, då spenderades kvällen på geresta med mestadels thorenare och härnösandsgymnasiumare! hoppade studsmatta och vrickade knäet. söp oss redlösa och gick på tivoli. neeeej, just kidding, men tivoli blev det! dock är jag lite feg när det gäller såna karuseller dom sätter upp samma dag. och går sönder stup ikvarten. så ingen åktur för min del! no no noooo! men det var jeeeevligt kul, jaa väldigtväldigt!!! :)

igår startade vi hos emma, vidare till plepppii,det blev en sväng till psykparken. and finally to the tivoli. sådär ja, ungefär min helg!! också kul som saatan

today har jag mest solat om jag ska vara ärlig. fräknarna HEJHEJHEJ!! love på er. notnotnot! sprungit har jag också hunnit med. fira mamma har vi också gjort,hejjahejja! allt förutom det där folk kallar för plugga !!!!!!!! OJ jäklar du vad långt jag skrev! överträffade nog mig själv där! en bild på det här då? FINT!!!!


alla ska föreställa såna där " :O " skulle jag tippa på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0