HEJHEJ VAD KUL DET HÄR VAR DÅ

hej allla vänner på denna jord!!  
vilket fint väder det är idag? inte sant? jojojo, iallafall i härntaaa! solen steker, nästan så målarfärgen på husen smälter!! tusan också! tur att vi har ett tegelhus då! javisst, ibland är man då allt lyckligt lottad! förutom att solen skiner och alla glada miner. så tog jag naturkunskapsböckerna och satt mig på bussen. it was enough! hoppas heller inte på att jag blir sjuk! för vem vill va sjuk? ingen. eller jo, när det är prov som man inte kan, då kanske man kan tänka sig vara hemma. men inte annars! big no!!!! iallafall så räddade sara min morgondag! she is gonna be my model, my hairmodel! kunde inte bli så mycket bättre! nejnejnejnej! sara blir perfect :) nu ska jag kanske ta tag i naturkunskapen som jag missade, om jag finner orken. rackarns ork, man hittar den aldrig när man behöver den som bäst och mest! meen, det skiter väl en raggare i? ni borde kunna det där nu i det här laget!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0