HEJSVEJS I LIGONSKOGEN

nemen....TJENA!
vad kass jag är på att skriiva stuffs här! riktigt urdålig. skärpning ska det bli från min sida! dagens planer är ännu oklara. jag har inte tänkt så mycket faktiskt. iallafall så har mein lilla syster tatt moppekörkort nyligen, så jag skulle åka med henne från mamma till pappa, tänk att det är 2 km kanske. FYFARAO, det var det hemskaste 2 kmetrarna i mitt liv, bortsett från när man åker med sara ;) haha! men fyy, jag troddde jag skulle döö. hon saktar ju inte ner nångång under streckan. jag kör hädanefter då vi ska nånstans. fjoooo! *torkar bort svetten i pannan*

nu är vi ledig hela veckan ut och sen har vi praktik en hel vecka. ojojojoj!!!! woooaaawww, ska  vi fira eller ska vi fira?

vi firar med en bild nu på engång tycker jag!

ajfan, fel inloggare, så inga bilder. synd, aa

just ja, elle drar till granlandet och träffar norskarna imorgon.............*fäller en och annan tår*

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha. Hon värvade väl Pontus köregenskaper...=)

2009-05-21 @ 12:57:02
URL: http://vilsnagiraffer.se
Postat av: mallan

btw mimsorr, hur gick fotbollsträningen?? :) pusss på pannan

2009-05-21 @ 18:54:23
URL: http://malls.bloggagrati.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0