HELT MAKALÖST

jag höll på tappa hakan nyss. helt serriöst! vår hund är väldigt lydig, men det här är crazy!
 
ingen är hemma förutom jag. så det blev automatiskt att jag fick vara hundvakt. vilket inte är nått av mina favorithobbysar. men jag skulle släppa ut henne, så jag öppnade dörren och hon stod i dörren med mig men tänkte minsann inte röra sig ett ända steg. jag vet att då man ropar "kom-får-du!" så är hon snabbare än blixten att komma, då äre nått ätbart som står på spel! men aldrig trodde jag att "gå-och-kissa-så-får-du" skulle funka så bra. hon sprang ut snabbare än någonsin och kom tillbaka ännu snabbare. helt sinnessjukt enligt mig. och jädrans vad mycket lättare det blev att vara hundvakt. jihaaa


Kommentarer
Postat av: Anna

Den rosa designen var mycket finare :)

2009-05-22 @ 13:51:08
Postat av: Dennis

Vilken biff hon har blivit.. (Dora) :D



Blogga gärna om hur fotbollsträningen blev.

Ryktet säger att Ralf höjde något ögonbryn!

2009-05-22 @ 16:06:52
URL: http://vilsnagiraffer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0