HOMER FINNS BARA PÅ TVN!!!!!

vi hade nätionäälla prowen idääääg! ängelskä!! fytusan vad bääd det gick! men det fanns väl nån mening med det också kan jag tänka mig! sen hade vi mätte, cööös vi have näätionälla prow i dä på önsdäääg. lööövely! längtar riktigt rejält ... nej. för matte är inte riktigt min grej här i livet. men vad gör väl det, och vem bryr sig om det? inte jag iallafall! tur... för jag har massa andra att tänka på. tillexempel.. hmm.... imorgon ska kappelito med mig till skolan och bli blond. snygg han kommer bli. det kan jag lova!! nä, sa jag att jag är barnvakt? nä, men det är jag iallafall. jag har klippt båda två. jättecoola. tog 20 minuter tillsammans! hahah, noga! iallafall så fick jag lära mig att simpsons inte är på riktigt. så ni som inte visste det, fick ju också lära er nått nytt! brabrabra! och med det tackar jag för mig! löööv to ya ma friendsssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0