TJATJAJTAJATAAAAAAAA

eyoo brushannnnnnnn

tänkte först berätta vad jag hade gjort idag! sen kom jag på. vafan, vi blickar frammåt istället! skiter i det där jag gjorde idag och tänker vad jag ska göra imorgon istället. en ny idée som är värd att testas.
imorgon är det sista dagen på praktiken och sen tivoli. woooohooo, typ ända helgen på året det är tillåtet att gå ner till femårsåldern om man så vill. men vi försöker väl hålla oss på en lagom nivå. vi ska softa osånt, sen ska vi checka placet liksom. inga konstigheter heller liksom.

jag kan inte hålla mig, det hände lite saker idag. jag måste berätta lite!
jag har vart på föreläsning, jag har praktiserat, klippt en grabb, tränat på en balfrisyr, ätit thaimat, stoppat en eld i en papperskorg, aa ungefär det. helt okey day in maj faktiskttttttt!

just ja, jag ringer dig imorgon dåååå puckoello!! lovat är lovat 
brb ska bara gå och dö lite:D:D:D:D:D:D:D::D:DDD

a
just det, ni kan få se fett med bilder när jag kommer till pappa och kopplar in mobben i datorn! längta tills dess!!!!!<33333


Kommentarer
Postat av: Dennis

Ta det lugnt på Tivolit..



Jag vill minnas att mitt första tivoli jag drack alkohol på slutade i en färd med farbror Blå =)

2009-05-30 @ 03:06:47
URL: http://vilsnagiraffer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0