UPPDATERA MERA...

...sa någon och bara därför så skriver jag liiiite längre än vad jag tänkte göra ;)

praktikdag 2 och 3 kan vi nu även sätta en bock för i kalendern. riktigt kul är det. man liksom trallar, skuttar och studsar fram på gatorna dom här dagarna. haha överdrivarn no.1, hejhej!!  men det är kul, dock känner man sig väldigt mycket i vägen när man är sådär nyfiken och ska kolla hur dom gör, och när man hela tiden frågar varför dom gör si och så. men man får tänka att dom har väl också vart såna här jobbiga praktikantera som inte kan göra någonting. idag så har jag fortsatt med färga slingor och blandat färg, fast  jag har nog mest flätat om jag ska vara ärlig. in och utbakade flätor över hela dockhuvudet, fiskbens, korgflätor och gud vet allt. för er som inte hängt med i svängarna så praktiserar jag på en salong this week. alltså no school, but next week då jääääklar, då blire sista riktiga skolveckan som vi ska ta med storm. sen sista veckan, sen, sen sen sen äre sooooooooooommmmmmmmmmmmmmmarrrrrrrrrrrrrrrrrrr<33<3333

hmmmm, när ni vill att jag ska uppdatera, vad äre ni vill att jag ska skriva då? om dagen? om skolan? om mig? om mina kompisar? om mamma? om min katt? om mitt hus? nämen ni hajjar, give me some advice så det blir roligare for YOU!


 i miss u

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om dagen, skolan och allt som händer :D

2009-05-28 @ 21:58:37
Postat av: mallan

jag saknar dig också men till helgen ses vi! puss(L)

2009-05-28 @ 22:31:25
Postat av: saraa

snyggmimsan då!!

2009-06-05 @ 09:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0